filoZophie

Alla inlägg den 4 mars 2010

Av Zophie - 4 mars 2010 20:58

Min syster hade hittat denna, jag tyckte den var rolig:


VAD GJORDE DU FÖR 10 ÅR SEDAN?

Pluggade på KomVux i Kalmar och anordnade en massa roliga fester med min tjejkompis.


VAD GJORDE DU FÖR 1 ÅR SEDAN?

Jobbade som säljare, var konstant sjuk men hoppades att nå en riktigt bra bonus i alla fall.

 

FEM SNACKS DU GILLAR

1: Smörkola

2: Sockerbitar OBS! Cloettas, inget annat.

3: Kolabönor

4: Ostbollar

5: Glass


FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN PÅ UTANTILL

1. Hold me now- Johnny Logan

2. Hold on - Wilson Phillips

3. That don´t impress me much - Shania Twain

4. From this moment - Shania Twain     

5. Bamse, Bamse, starkast utav alla...   


FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR (MÅNGMILJONÄR)?

1. Dela med mig till min familj

2. Beställa en resa och bjuda mina vänner

3. Donera pengar till olika projekt

4. Ställa till med ett riktigt släktkalas

5. Starta  eget


FEM DÅLIGA VANOR

1. Kontrollfreak

2. Bekväm

3. Godisråtta

4. Låg självkänsla

5. Listgalning, vilket har att göra med punkt nummer 1.


FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA

1. Mysa med barnen

2. Promenera

3. Umgås med familj och vänner

4. Filozophera över en kopp gott te

5. Blogga faktiskt  


FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I ELLER KÖPA

1. Måste hålla med min syster - Päls, no way.

2. Kort kort kjol

3. Vita byxor - har faktiskt riktig fobi för dessa... på mig själv alltså.

4. Leopardfärgat

5. Och jag skulle aldrig, aldrig, aldrig, köpa ett renoveringsobjekt igen.


FAVORITLEKSAKER

1. Datorn såklart

2. Mitt backgammon

3. Yogamattan

4. Wiii

5. Vinkylen


FEM PERSONER DU UTMANAR

De fem första som eventuellt läser detta   

Presentation


Kvinna i sina bästa år. Filosof som filosoferar och funderar på finurligheter och fantasier och allt annat mellan himmel och jord.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Gastboken:)

Bloggträffbloggisar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kuligheter:)

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards