filoZophie

Alla inlägg den 2 april 2010

Av Zophie - 2 april 2010 15:30

Visst är denna så söt...


Is u mi mommi?


Jag är verkligen såååååå sugen på en liten voffsing. Jag hade gärna haft katt men tyvärr är min äldsta son superallergisk. Min lilla syster dyster har ändå två allergikatter men inte ens dem klarar min son av. Ögonen svullnar upp och börjar rinna och klia direkt men när han har varit hemma hos vänner som har hund så har han inte reagerat alls.... Konstigt men det betyder nog att han klarar hund ändå.... Har hittat supersöta valpar av rasen dansk/svensk gårdshund som jag/vi är intresserade av. Jag har mailat uppfödaren med lite frågor och sedan får vi se om vi kanske kan åka och titta på valparna.


Nu är det inte så att vi köper en valp bara så där... Självklart har vi funderat och pratat mycket om det och vi är bara intresserade avv att tita till att börja med. Vill se om det kan vara en ras för oss och hur den är i temprament och så men i förlängningen så kanske det blir en liten valp här:)


Måste också fundera på om vi verkligen är hundmänniskor... både jag och maken älskar katter men men....

Vi får väl se vad som händer.


Kramen så länge  

Presentation


Kvinna i sina bästa år. Filosof som filosoferar och funderar på finurligheter och fantasier och allt annat mellan himmel och jord.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Gastboken:)

Bloggträffbloggisar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kuligheter:)

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards