filoZophie

Direktlänk till inlägg 27 april 2010

Utmaning!!!

Av Zophie - 27 april 2010 09:25

Hittade ett par utmaningar och blandade, blundade och satte ihop en egen. Här kommer lite saker ni kanske visste och inte visste om mig. Antar du utmaningen???


1. Hur lång är du? 172

2. Vad vill du bli när du bli stor? Klokare

3. Vad pluggar du/jobbar du med? Livets hårda skola

4. Har du långt hår? Allting är relativt, men ja

5. Vilken hårfärg har du? Blont och ja vi har faktiskt roligare *skrattar*

6. Vilken färg är din favorit?  Grönt

7. Hur många syskon har du? 1 hel, 1 halv och 1 självvald. Sug på den

8. Hur många ställen har du bott på ? Över 15

9. Hur många vänner har du? Kolla min FaceBook   

10. Hur många bästa vänner har du? 3 

11. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? Jepp

12. Vem har du varit kompis med längst? Min finaste Mia

13. Vem känner dig bäst? Min LaMor - hon har känt mig längst 

14. När var du på semester senast? Maj 2008 men nu är det dags igen, maj 2010 blir det Turkiet

15. Vilken hemlig dröm har du? Om jag berättade skulle den ju inte längre vara hemlig

16. Har du någonsin stulit något? Jepp, en liten nallebjörn för att komma med i en klubb... och självklart ett hjärta eller två   

17. Vilken fiktiv person skulle du vilja vara? Modesty Blaise

18. Vem skulle du vilja bjuda på middag? Svårt... Jesus eller Sokrates

19. Vem beundrar du? Den var enklare - min mamma såklart

20. Vilken förmåga/egenskap skulle du vilja ha som du saknar idag?

Jag skulle vilja ha förmågan att läsa tankar - men jag jobbar på det


Skicka vidare denna utmaning till den/de du skulle vilja veta dessa saker om...


Jag skulle allmänt vilja utmana alla som känner sig utmanade, glöm dock inte kommentera här så jag kan kolla era svar.

Mer speciellt skulle jag dock vilja utmana MissVivis samt Ewa. Era svar på dessa frågor skulle jag tycka var extra intressanta då jag följer era bloggar och finner dem sympatiska.


Kram alla   

 
 
Ewa

Ewa

27 april 2010 11:16

Jag antar utmaningen!

http://www.fundringar.bloggplatsen.se

 
Vivi

Vivi

27 april 2010 12:58

Klart jag antar utmaningen, jag äääälskar utmaningar... :P

Oj vad du skriver, jag hinner knappt med ju ! :)
Det är väl på sätt och vis rätt bra att de där jobb"kompisarna" (fd) raderat dig... okej, det känns som ett lite löjligt "statement" men samtidigt känns det ju ltie falsk om de skulle ha kvar dig som vän när de egentligen inte är dina vännenr...de hade bara tittan in på dig sida för att spionera...
De kan t.o.m hoppas att det inte skulle gå bra för dig för det finns inget som sticker så mycket i ögonen på "hönor" ;) som personer som jagar sina drömmar och dessutom lyckas

Kramar

http://www.missvivis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zophie - 21 april 2020 17:12

Here´s Zophie…. Hej bloggen, det var ett tag sedan. Var har jag varit, vad har jag gjort och varför övergav jag dig?! Relevanta frågor och ska jag vara ärlig måste jag säga att jag inte har något riktigt bra svar. Jag kan delvis förklara...

Av Zophie - 1 maj 2014 22:03

Jaha och hejsan kära bloggen. Sist jag skrev var det september 2013 och det som var tänkt som en nystart av både mig, jobb, bloggen och livet i sig blev ett totalt magplask. Tanken var att jag och en kollega skulle starta eget men det sket sig to...

Av Zophie - 9 september 2013 20:49

Jaha, idag var det dags igen. Något som legat i träda under en längre tid var det dags att inviga idag. På darrande ben stapplade jag in och tog plats. Nej, det var inte min första skoldag, det var första träningsdagen på evigheter. Nytt pass...

Av Zophie - 1 september 2013 18:00

Japp, så var det dags för ett litet boktips igen. Idag har vi haft bokbytardag igen och det var lika trevligt som vanligt. Denna gången var vi hos kära LaMor och bytte böcker. Jag hade med mig 5 böcker varav alla nästan var lika bra. En del a...

Av Zophie - 29 augusti 2013 10:19

Jaha, då har det inte blivit bloggat på ett tag igen. Denna gången ställer jag mig helt utanför dock och skyller på Telia, eller Felia som de skulle döpa om sig till. I två veckor nu har vårt nät strulat, jag inte bara nätet utan allt. Ingen tv, ...

Presentation


Kvinna i sina bästa år. Filosof som filosoferar och funderar på finurligheter och fantasier och allt annat mellan himmel och jord.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Gastboken:)

Bloggträffbloggisar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kuligheter:)

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards