filoZophie

Alla inlägg den 16 maj 2010

Av Zophie - 16 maj 2010 14:13

Hejsan alla glada:)

Ja idag får de sura bläddra vidare till andra bloggar, här tillåts bara snälla och glada individer idag.


Igår blev det inget inlägg men idag kommer ett litet ett... Det kommer dock bli lite mindre bloggande de kommande veckorna då jag tar min lilla familj samt min älskade LaMor och min svärmor och kvistar iväg en vända till Turkland. Två veckor med allinclusive i sköna Side blir det och jag ska njuta, sola, bada, äta gott och förhoppningsvis hitta lite nya uppslag till bloggen   .


Har jag tur kan jag även träna lite på hotellet, kanske lite vattenjympa eller lite badminton och tappa något kilo på vägen... Tyvärr har ju Turkiet ett av de världsledande köken vilket snarare kommer visa på ett par kilo plus när jag kommer hem men det ser jag som en världslig sak. Huvudsaken är att jag får njuta i två veckor med familjen och äter gott och dricker gott.


På hotellet finns dock ett internetcafé där jag kommer gå in lite då och då och kolla min FB samt uppdatera mig här på bloggen. Har ni tips och ideer på vad man kan hitta på i Side är ni mer än välkomna att kommentera så får vi se vad som händer och sker. Hade varit roligt att hitta på lite när man ändå ska vara där två veckor. Det enda som är planerat är att jag och min LaMor ska ta en dagstripp till Istanbul och kolla sevärdigheterna där. Jag har visseligen redan varit där tidigare i samband med min ögonoperation, men det är en underbar stad och jag visar gärna min mamms det vackra Istanbul som verkligen är som hämtat ur tusen och en natt  .


Jaja, det är dags för mig att stressa vidare. Det ska packas, tvättas, sorteras m.m och vi ska dessutom hinna med en tripp till J-köping för att hämta bilen. YES, ni läste rätt, nu är den klar och skall bara besiktigas på måndag där efter kan vi hämta den. Så håll alla tummar och tår för att besiktningen går igenom så det inte blir några mer problem.


Vill också passa på att skicka mina varmaste tack och kramar till min bästa J. Vi hade en riktigt trevlig kväll i fredags med lite för mycket vin och löste många världsproblem. Alltid så trevligt att få umgås med henne.


Puss alla  

Presentation


Kvinna i sina bästa år. Filosof som filosoferar och funderar på finurligheter och fantasier och allt annat mellan himmel och jord.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Gastboken:)

Bloggträffbloggisar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kuligheter:)

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards