filoZophie

Alla inlägg den 17 maj 2010

Av Zophie - 17 maj 2010 13:26

Ja, av rubriken kan ni kanske förstå vad som hänt.

Nu krånglar de med bilen IGEN!!!!!  

Säljaren som skulle sälja bilen till oss har åkt på semester, inga problem i sig om det inte varit för att blir bilen inte kommer bli klar idag. Tydligen kunde den inte besiktigas för imorgon vilket leder till att vi måste hyra bil en dag för att jag ska kunna lämna och hämta barnen imorgon samt åka och handla det sista. Vi har dessutom planer för imorgon och kan inte hämta bilen då, vilket gör att vi får hämta den efter vi kommit hem från semestern. Detta kan vi inte göra förrän på lördagen och det innebär att vi måste hyra bil från torsdag till fredagkväll... STOR SUCK!  


Jag blir tokig och läste tyvärr lusen av min make som bara förmedlade de tråkiga nyheterna... får väl be honom så extra mycket om ursäkt ikväll, på det där snälla sättet ni vet   .


Tja, vad ska man göra?! Det blir i alla fall ingen mer bil från det stället kan jag ju lova! Tillmötesgående visst men samtidigt en massa onödigt krångel. Blev dessutom väldigt förvirrad då bilfirman enligt både blocket och sin egen hemsida fortfarande har tre bilar till salu. När vi var där för tre veckor sedan var den första såld och nu är ju även den vi ska ta såld, men fortfarande fins det då tre bilar ute på nätet???? Ja, det är i alla fall inte mitt problem. Vi får väl se om det finns lite extra prutmån med tanke på alla hyrbilar vi får betala för undertiden de krånglar färdigt med vår bil... eller om de kanske löser det på annat sätt??!!!


Jag håller er uppdaterade, jag lovar.


Kramen  

Presentation


Kvinna i sina bästa år. Filosof som filosoferar och funderar på finurligheter och fantasier och allt annat mellan himmel och jord.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Gastboken:)

Bloggträffbloggisar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kuligheter:)

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards