filoZophie

Alla inlägg den 17 juni 2010

Av Zophie - 17 juni 2010 12:15

Hoppas allt är väl med mina goa blogisar idag:)


Själv tänkte jag ge mig ut på en liten tripp down the memorylane och detta menar jag verkligen bokstavligt. Idag åker jag och min familj till mina gamla kvarter för en liten minisemester. Jo min make har lite jobb på "fel" sida Sverige och då passar vi på att åka hela familjen och göra en rolig grej av det.


Det ska bli riktigt roligt att få spana in de gamla kvarteren, kolla om allt står kvar, besöka gamla vänner och hänga på en del gamla hak som man mer eller mindre hade klippkort på förr i tiden. Det är över 5 år sedan som jag var däröver och vi vet ju alla hur mycket som kan hända och förändras på 5 år... utom jag då förståss  .


Det roliga i kråksången är också att jag gick ut och meddelade detta på min FaceBook sida, det sa bara rassel i min mailbox så hade jag olika inbjudningar, fikaförfrågningar och anndra förslag från gamla vänner som ville träffas....

Så nu har vi 2 playdates på fredag, en utekväll på gamla stammisstället och en träff lite senare under helgen med olika gamla vänner. Det ska bli riktigt roligt och jag ser verkligen fram mot detta.


Som ni dock säkert förstår kommer detta innebära begränsade möjligheter framför datorn. Har jag tid och möjlighet kommer jag försöka sticka in med en rapport men i annat fall får ni ge er till tåls till på söndasg eller måndag.


Så tills vi hörs nästa gång bjuder jag er farväl.

Puss och kram   

Presentation


Kvinna i sina bästa år. Filosof som filosoferar och funderar på finurligheter och fantasier och allt annat mellan himmel och jord.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Gastboken:)

Bloggträffbloggisar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kuligheter:)

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards