filoZophie

Alla inlägg den 2 november 2010

Av Zophie - 2 november 2010 20:39

Jag har funderat, vridit och vänt ut och in på youtube, cd-skivor, gamla band och även spanat in google i olika former och nu tror jag att jag har det klart för mig... vilka vill JAG ha i Så mycket bättre nästa år!


Först ut är en man.

En välkänd, älskad och otroligt begåvad artist som har så många olika strängar på sin lyra att det nog inte finns något han inte klarar. Han är erfaren och skicklig inom både musik och film och han är en fantastiskt duktig underhållare och en underbar live-artist, jag har nämligen haft förmånen att se honom både en och två gånger under både -80 och -00 talet. Kan ni gissa vem???


Artisten jag talar om är självklart:



Självklart Björn Skifs.

Hur många gissade rätt???

Jag hade verkligen sett fram mot lördag-kvällarna lite extra om jag visste att denne otrolige entertainer förgyllde tv-rutan.


Vem blir näste man eller kvinna ut? Återstår att se...


Kramen   

Presentation


Kvinna i sina bästa år. Filosof som filosoferar och funderar på finurligheter och fantasier och allt annat mellan himmel och jord.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Gastboken:)

Bloggträffbloggisar

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kuligheter:)

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards