filoZophie

Alla inlägg den 4 november 2010

Av Zophie - 4 november 2010 21:05

Som många av er säkert vet har jag blivit helfrälst i 4-ans nya satsning Så mycket bättre, se tidigare inlägg här.

Jag funderar nu på min egen drömkonstallation av denna serie, som jag innerligt hoppas får en fortsättning men jag menar hur kan Idol möter Stjärnorna på slottet INTE få en uppföljare...


Som nummer två ut i min drömsjua har jag valt en kvinna. Denna kvinna är lite äldre och därmed också visare och mer erfaren     och hon har så många sidor av sig själv att 3-d inte hade räckt för att bringa klarhet i allt hon gjort.

Hon har hållt igång sedan -60 talet och hon kan agera, sjunga, spela teater och  ingår även i 1,6 miljonersklubben. Dessutom har hon gjort revyer, musikaler och barnprogram, hon har hunnit med krogshower, fått medalj av kungen och tappat kjolen...

Den var för lätt, nu vet ni va?

Självklart det är allas vår:



Lill Lindfors såklart.


Jag vill så gärna se henne och höra mer av henne och veta vad hon gör idag. Jag vill veta vilka planer hon har och självklart höra henne sjunga och bli besjungen. Jag tror att hon är oerhört intressant som både artist och person och ser henne med glädje som första kvinna i min drömsjua.


Welcome onboard Lill, welcome onboard   

Presentation


Kvinna i sina bästa år. Filosof som filosoferar och funderar på finurligheter och fantasier och allt annat mellan himmel och jord.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Gastboken:)

Bloggträffbloggisar

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kuligheter:)

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards