filoZophie

Alla inlägg den 5 november 2010

Av Zophie - 5 november 2010 22:27

Denna roliga utmaning hittade jag hos LifeofJohanna och nu när det kryper allt närmare så bara måste jag anta den:


Nu när det börjar lacka mot jul passar den bra in och tycka till lite vad man gillar bäst!

 Pepparkakor - Lussekatter 


Skumtomtar – Knäck


Ischoklad – Marsipan

Köttbullar - Prinskorv


Julkorv – Julskinka

Lax - Sill kan bara inte välja här alltså


Revbensspjäll - Janssons frestelse

Paradis – Aladdin

Rullsylta – Pastej


Glögg – Julmust om jag nu måste välja;)

Rödbetssallad – Dopp i grytan

Ris á la Malta – Risgrynsgröt inget av det faktiskt, jag föredrar mannagrynsgröt

Äppelmos – Senap

Hemma Borta 

Utomlands – Sverige


Ge – Få

Mysteriet på Greveholm - Dieselråttor & Sjömansmöss Trolltider såklart


Chokladkalender – Paketkalender

Plastgran – Äkta

Arne Weise – Ernst


Jag tycker det hade varit roligt om några av mina bloggvänner hade antagit denna utmaning så jag får se vad just DU föredrar. Hojta till om du gör den så jag får se vad du gillar bäst! Sätt fart bloggvänner!



Kramen   

Presentation


Kvinna i sina bästa år. Filosof som filosoferar och funderar på finurligheter och fantasier och allt annat mellan himmel och jord.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Gastboken:)

Bloggträffbloggisar

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kuligheter:)

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards