filoZophie

Alla inlägg den 1 december 2010

Av Zophie - 1 december 2010 22:40

Tänk att lilla jag fick en Award.

Det var visserligen ett par dagar sedan jag skrev och sedan jag fick den men det har varit lite mycket nu.... som vanligt med andra ord   

Men här kommer den i alla fall:


Till awarden hör att låta meddela sju saker om sig själv, kanske något som inte framkommit tidigare. Jag vet inte vad jag ska hitta på men vi får väl se.

Sedan ska awarden delas vidare till sju andra bloggare, här snor jag en annan bloggares lösning på det problemet och utmanar helt enkelt de som känner sig utmanade:)

 

1. Jag får panik när jag ska lära mig något nytt. Jag lär mig enkelt och snabbt men likväl kommer paniken när jag ställs inför en ny utmaning.

 

2. Jag tycker verkligen inte om sushi

 

3. Mitt drömyrke är guldsmed men nu funderar jag alvarligt på att starta eget som kurator istället.


4. Jag älskar ensamhet. Det känns hemskt att säga det men ibland bara längtar jag ihjäl mig efter ensamhet, lite egen tid.


5. Jag MÅSTE ta mig i kragen och göra något åt min vikt. Jag strävar efter hälsosamhet men min kropp mår inte bra av mina 15 kilo för mycket:/


6. Jag funderar på om vi skulle skita i att bygga drömhuset och ta en Thai-out istället... eller en Bali-out... eller en Hawaii-out... eller... ja, ni fattar va´.


7. Jag vill inte bli vuxen :)

Så, nu var det klart. Hittar ni ert namn här så kan ni känna er utmanade som sagt. Nu ska jag återgå till att drömma om telefonväxlar, 10.000 nya namn att lära in och datorhaverier...

Jag vickar nämligen för min syster på hennes jobb medan hon är på bröllopsresa i Mexico och NEJ jag är inte alls avundsjuk   


Puss och god natt alla   

Presentation


Kvinna i sina bästa år. Filosof som filosoferar och funderar på finurligheter och fantasier och allt annat mellan himmel och jord.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Gastboken:)

Bloggträffbloggisar

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kuligheter:)

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards