filoZophie

Alla inlägg den 28 december 2010

Av Zophie - 28 december 2010 13:09

God fortsättning mina vänner, hur har julen varit?

Själv har jag haft en helt perfekt jul. Det har varit lagom med stress, lagom med mat, lagom med godis, lagom med besök och helt överdådigt med presenter... som vanligt   . Ungarna fick mest sedan var det nog jag som toppade listan. Min högt älskade make gav mig en ny leksak... en laptop modell användbar, så att jag kan förpassa den lilla mini till barnen. Jag blev mycket överraskad, mycket glad och otroligt tacksam då jag verkligen behövde en ny lappis för min kommande framtid. Jag ska ju eventuellt starta företag till våren om allt går som det ska och då passade en stark, snabb och stor dator perfekt.


Vad var er bästa julklapp?

Fick ni det ni önskade?


Jag kommer ligga lågt med bloggandet under mellandagarna och nyår då vi kommer vara iväg en hel del men jag lovar att hålla er uppdaterade om det händer saker eller blir förändringar.


Tills vi hörs igen önskar jag er ett Gott Nytt År!


Kramen   

Presentation


Kvinna i sina bästa år. Filosof som filosoferar och funderar på finurligheter och fantasier och allt annat mellan himmel och jord.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Gastboken:)

Bloggträffbloggisar

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kuligheter:)

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards