filoZophie

Alla inlägg den 14 mars 2011

Av Zophie - 14 mars 2011 13:31

Hejsan hoppsan vänner.


Idag hade jag hoppats att penicillinet jag fått för min bihåleinflammation skulle börjat verka ordentligt och att jag skulle vakna pigg, glad, utvilad och redo för nya utmaningar. Tyvärr ville någon annorlunda och jag vaknade trött med huvudvärk och dubbla munsår istället   .

Vad gör man då?

När man planerat en dag full av aktivitet och olika ärenden?

När man så gärna vill men inte orkar?


Svaret är att man sätter på tv´n, lutar sig tillbaka i soffan och låter livet ha sin gång... och självklart passar man på att blogga lite och betala en extra räkning eller två   .

Så här sitter jag nu och kombinerar tv med blogg, jag är ju kvinna så jag besitter faktiskt simultankapacitet. Till min stora glädje är det just nu Oprah på 5án och idag handlar det om otroliga saker med musik av bland annat en av mina favoriter Garth Brooks, ja jag vet att jag är en riktig sucker men han är en stor artist som gjort så otroligt mycket bra musik... me love...


Jag måste dock avlägsna mmig snart då jag både ska hinna hämta barnen och uträtta ett litet speciellt ärende. No no, inget jag kan berätta om här, inblandad person läser kanske min blogg och hon får svettas lite tycker jag   .


Dags att bege sig men jag avslutar med en av mina favoriter. Sit back and enjoy Garth Brooks


Hörs snart igen vänner.

Kramen   


Presentation


Kvinna i sina bästa år. Filosof som filosoferar och funderar på finurligheter och fantasier och allt annat mellan himmel och jord.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Gastboken:)

Bloggträffbloggisar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kuligheter:)

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards