filoZophie

Alla inlägg den 22 juni 2011

Av Zophie - 22 juni 2011 15:18

Hello alla.


Idag har jag varit och träffat mina underbara kursare och jag känner mig taggad och full av energi. Visst är det skönt att få möjligheten att umgås med människor som ger en så oerhört mycket tillbaka.

Visst tycker vi olika och visst kan våra diskussioner verka hetsiga men vi bryr oss faktiskt om varandra och vi har skitkul ihop. Lycka   .


Nu till något helt annat.

Jag har skaffat denna bloggen för att jag anser att detta är ett otroligt roligt sätt att få uttrycka mina tankar, ideér och filozophier. För att verkligen säkerställa min position som allas FiloZophie har jag även parkerat domännamnet filozophie.se också.

Detta gjordes på www.loopia.se vilket jag varit mer än nöjd med hittills... och nu dök det upp ett mail hos mig om att man kan vinna en knallröd (loopiaröd;) Ipod också via sin blogg.

Självklart är jag med och tävlar om en sådan, den hade verkligen gjort min sommar kan jag säga. Kolla hur du tävlar HÄR.


Jag har två gånger köpt mp3-spelare på Tradera men tyvärr har båda gått sönder efter bara någon månad, det är väl så typiskt   , därför vore det så kul att via min blogg kunna vinna en av äkta vara.

Håll tummar och tår för mig eller varför inte utmana mig om er egen Ipod.

Lycka till alla.


Puss   

Presentation


Kvinna i sina bästa år. Filosof som filosoferar och funderar på finurligheter och fantasier och allt annat mellan himmel och jord.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Gastboken:)

Bloggträffbloggisar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kuligheter:)

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards