filoZophie

Alla inlägg den 24 juni 2011

Av Zophie - 24 juni 2011 10:51

Idag blir en riktigt bra dag, det har jag redan bestämt.

Anledningen till detta är flera.

Först och främst är det midsommar och precis som en släkting till mig så anser jag att

detta är det närmaste man kommer att fira vårt fina land Sverige. Nationaldagen i all ära menjag tycker att det finns ingen dag som hyllar Sverige och de svenska traditionerna som denna dagen med kubbspel, minigolf, snaps, sill, nypotatis, jordgubbar och små grodorna med mera.

Idag säger jag skål och grattis till oss alla och jag väljer självklart att fira med mina nära och kära på hederligt traditionellt sätt   .

Den andra anledningen till att det blir en bra dag idag är att solen lyser och barnen är på topphumör, jag ock maken ska dra iväg och handla lite och sedan bär det av till släkten. Den tredje anledningen är att jag igår slog besöksrekord på bloggen. 68 besökare hade jag igår och det gör mig otroligt glad och tacksam. Jag kan ärligt säga att utan er bloggisar hade jag inte varit något alls på bloggen. Era kommentarer, er respons på det jag skriver och ert engagemang gör mig varm innombords och jag är så tacksam mot var och en av er därute. Tack för att ni finns   .


Den (hittills) sista anledningen till att jag är extra glad idag och som bidrar till mitt soliga humör och att det blir en riktigt bra dag... kan jag inte avslöja ännu. Det är som man säger "for me to know and for you to find out"... Jag lovar berätta vad som är anledningen till detta men inte just nu... Och NEJ, jag är inte gravid    (man får ju lätt den kommentaren när man har lite hemlisar på G;).


Jag önskar er alla en riktigt glad och trevlig Midsommarafton och eftersom sillen tenderar att göra en dålig dagen efter *fnissar* så önskar jag er en lugn och tyst morgondag så att ni bara kan ta hand om er och er eventuella magknip och huvudvärk.


Puss på er alla, vänner som ovänner   

Presentation


Kvinna i sina bästa år. Filosof som filosoferar och funderar på finurligheter och fantasier och allt annat mellan himmel och jord.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Gastboken:)

Bloggträffbloggisar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kuligheter:)

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards