filoZophie

Alla inlägg den 27 juni 2011

Av Zophie - 27 juni 2011 09:28

Det var länge sedan jag körde en Dagens så det får det bli idag   


Dagens Grattis:

Det går självklart till världens bästa och goaste PAPPIS!

Min fantastiska fixapappa fyller 65 år idag och han har dessutom bara fyra dagar till att jobba sedan går han i pension. Bara detta är väl megavärt att fira.

Jag älskar dig pappsen   


Dagens Plan:

Nja, planen var nog att ta tag i att röja lägenheten men nu skiner ju den efterlängtade solen så dagens plan får nog ändå bli SOLA   .


Dagens Tack:

Måste ju ändå gå till MissAngela för att jag igår utsågs till veckans blogg hos henne. Tack för det goaste tjejen, jag blev så lycklig.


Dagens Funderare:

Hur mycket gör egentligen rampljuset för besöksstatistiken?

Kanske dags att göra ett test...


Dagens Aaaaawwww:

Denna kategorin vinns överlägset av mitt yngste troll som helt sömndrucket, när jag väckte honom i morse, bara häver ur sig.... "Mamma, du är så vacker". När jag påpekar att han fortfarande blundar och inte kan se mig säger han "Men jag känner det... inombords". Man kan inte annat än älska ett sådant barn.


Puss och ha en härlig dag   



Presentation


Kvinna i sina bästa år. Filosof som filosoferar och funderar på finurligheter och fantasier och allt annat mellan himmel och jord.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Gastboken:)

Bloggträffbloggisar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kuligheter:)

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards