filoZophie

Alla inlägg den 4 juli 2011

Av Zophie - 4 juli 2011 11:16

Jaha, då har jag gjort det... IGEN!

Jag hade lovat mig dyrt och heligt att jag INTE skulle handla några kläder, i alla fall inte förrän vågen började ta ett par steg neråt...

Men så kollar man lite på nätet och VIPS så hittade jag denna ...

Maxiklänning


Ja, visst är den underbar. Jag har tidigare inte varit så förtjust i klänningar men nu när dessa långa maxiklänningarna börjat dyka upp är man ju inte sämre än att man kan ändra sig   .

Denna fantastiska skapelse hittade jag på www.bonprix.se till det fatala priset under 400:- - lappen inklusive frakt och fakturaavgift.

till saken hör att jag aldrig skulle köpt en sådan klänning om det inte vore för att den är tillverkad i mitt absoluta favoritmaterial nämligen Viskos/Elastan. I detta fallet är det 96% viskos och 4 % elastan. Det är ett så otroligt skönt och följsamt material och dessutom smickrande för figuren   .

Nu vill det ju till att vågen hoppar ner ett par pinnhål innan denna dyker upp med posten annars får jag väl lägga in den i garderoben och sedan när vågen beslutat sig hoppa ner så kan jag ta fram den och låtsas att HOPPSAN, vilken fin klänning som jag förtjänat... *fnissar*

Om inte annat är det en stor fest på ingång om cirka två veckor och då kanske den kan komma väl till pass... Jag kan ju inte bära en gammal klänning på ett megaparty.... eller hur...  


Puss   


Presentation


Kvinna i sina bästa år. Filosof som filosoferar och funderar på finurligheter och fantasier och allt annat mellan himmel och jord.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Gastboken:)

Bloggträffbloggisar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kuligheter:)

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards