filoZophie

Alla inlägg den 10 juli 2011

Av Zophie - 10 juli 2011 20:09

Hejsan mina vänner, hur har ni det idag?


Jag hoppas att ni haft en lika trevlig helg som jag har haft. Min helg har tillbringats med mina föräldrar samt make och barn och vi har bara slappat, tagit det lugnt, badat i poolen, solat och ätit god grillad mat och druckit rosé. Det är precis en sådan drömhelg man ska ha tycker jag.


Att inte ha några måsten och krav och att känna att man kan koppla av och bara vara tycker jag är oerhört skönt ibland. Visst är det bra med rutiner, fasta tider och känslan av att göra nytta men att få ta en timeout och bara njuta av den underbara känslan av att göra ingenting, ja det är helt ovärdeligt. Själv tänker jag fortsätta på slapparbanan ikväll och bara njuta av lite tv och något gott att dricka för i morgon är det ord och inga visor igen, då ska hela lägenheten städas och vi ska börja sortera och sälja lite av allt vårt skräp som kanske är någon annans skatter.


Tills vi hörs igen säger jag bara over and out!

Puss   

Presentation


Kvinna i sina bästa år. Filosof som filosoferar och funderar på finurligheter och fantasier och allt annat mellan himmel och jord.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Gastboken:)

Bloggträffbloggisar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kuligheter:)

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards