filoZophie

Alla inlägg den 16 augusti 2011

Av Zophie - 16 augusti 2011 15:35

I många år har jag drömt, funderat, önskat och filozopherat... man skulle kanske gå en skrivarkurs. Jag tycker själv att jag uttrycker mig ganska väl och jag älskar att skriva så varför inte gå en skrivarkurs?!


Och nu har jag äntligen gjort det.

Jag har anmält mig till en skrivarkurs i höst.


Jag känner att jag har en hel del uppslag och många bra ideér men jag hade behövt få utlopp för alla mina uppslag och ideér. Jag hade behövt lära mig att sortera, analysera och ordna upp alla tankar och funderingar och lägga dem i minnets ordnade portfolio, om man så säger   .


Nu få jag äntligen möjlighet att få ordning på alla mina uppslag och jag ser verkligen fram mot att få utbyta ideér och inspiration med andra likasinnade. Jag vet inte om mina uppslag kommer ta sig uttryck i bloggen men man vet aldrig.

Jag har även en bloggkollega som även hon skall gå en skrivarkurs och vem vet, vi kanske hittar på något heltokigt tillsammans   .


Tills vi hörs igen bjuder jag er farväl...


Puss   

Presentation


Kvinna i sina bästa år. Filosof som filosoferar och funderar på finurligheter och fantasier och allt annat mellan himmel och jord.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Gastboken:)

Bloggträffbloggisar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kuligheter:)

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards