filoZophie

Alla inlägg den 17 augusti 2011

Av Zophie - 17 augusti 2011 16:44

Ni som varit med mig ett tag vet ju att jag älskar att tracka ner på bloggare som stjäler min tid genom att lägga upp fjantiga uppmaningar i Rampljuset. Jag syftar inte på de som verkligen påar något intressant och spännande utan jag menar de där idiotiska och fjantiga påannonserna.  

Idag är det således dags igen och denna gången är jag bara såååååååå förbryllad.

Jag har som sagt spanat in bloggare i Rampljuset otaliga gånger och förvånas över hur många det faktiskt är som har så kallade "Frågestunder".


"Kom in till mig. Frågestund på bloggen idag mellan 18 till 21" kan uppmaningen lyda. Den lite djärvare tänker utanför den berömda boxen och påannonserar att "Frågestund hos mig, fråga precis vad du vill". Eller varför inte klassikern "Nu är de frågestund på bloggen så kom in och ställ frågor nu".


Va´fa-an..........


Jag blir så in i he-te trött på sådana skitpåannonser så jag kan spy på dem. Har du en blogg på bloggplatsen så finns det för f-n en speciell frågeruta på din blogg, ja den finns faktiskt på fler portaler än bloggplatsen. Där kan de som är intresserade av dig och din blogg gå in och ställa frågor till dig när de vill, hur de vill och om de vill... Det behövs det väl för f-n ingen speciell "frågestund" för?! Que?!

Och OM man väl går in och ställer frågan varför man har frågestund när det finns en frågeruta i bloggen... Ja då svarar de inte på den frågan ???

Det otroligt roliga är också att när man går in och kollar de där "frågestundsbloggarna" så får de nästan aldrig några frågor under sin frågestund, så varför gör man det?

Just nu är jag så trött på dem så jag ids inte spekulera i varför man påar något som redan ligger automatiskt i bloggen. Det är ungeför som att baka bullar till bagarmästarens ungar eller varför inte fråga ungar om de gillar leksaker. Det är så dumt för att det redan finns och/eller är en självklarhet.

Nej, over and out. Jag pallar inte mer idag.


Puss   

Presentation


Kvinna i sina bästa år. Filosof som filosoferar och funderar på finurligheter och fantasier och allt annat mellan himmel och jord.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Gastboken:)

Bloggträffbloggisar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kuligheter:)

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards