filoZophie

Alla inlägg den 31 augusti 2011

Av Zophie - 31 augusti 2011 15:22

Tja, denna dagen blir enkel. På datorn har jag bilden som ligger som bakgrund här på bloggen, bra va ...


 


Bilden är tagen i Side, Turkiet i år och jag älskar den. Bilden jag har på min mobil är min yngste son, sovandes med sin pepparkakshatt på sig. Den lägger jag dock inte upp här. Kanske, som jag nämnt innan, när jag känner mig mer bekväm i mitt bloggande och jag har lite fler läsare, kan jag tänka mig att lägga upp bild på både mig och mina barn. Tills dess får ni bara lita på att han är den sötaste lille son i pepparkakshatt ni kan tänka er...


Puss   

Av Zophie - 31 augusti 2011 08:22

Har av en slump upptäckt en ny favorit och jag bara måste dela med till er. Hon var tydligen med i American Idol men vann inte, tror inte att hon ens kom till final, vilket jag inte alls begriper. Gillar henne skarpt och ser fram mot nästa singel. Varsågoda:



Underbara Pia Toscano - This time, en kvinna med både röst och utseende... vissa får allt ;)


Puss   


Presentation


Kvinna i sina bästa år. Filosof som filosoferar och funderar på finurligheter och fantasier och allt annat mellan himmel och jord.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Gastboken:)

Bloggträffbloggisar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kuligheter:)

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards