filoZophie

Alla inlägg den 30 september 2011

Av Zophie - 30 september 2011 11:37

I eftermiddag drar jag till hjärtat av gnällbältet, nämligen Örebro, för en utbildning i Röda Korsets regi. Det blir en hel helg där mänskliga rättigheter står på schemat och det ska faktiskt bli väldigt skönt att få komma iväg på äventyr för ovanlighetens skull. Dessutom är ju hotell och mat betalt och det är ju inte fy skam.

Att jag dessutom får trevligt sällskap både under resan och utbildningen gör ju inte heller direkt ont   . En ny bekantskap som kan bli polare, som kan bli kompis, som kan bli vän skall också med och jag tror vi kommer få riktigt roligt. Som sällskap har vi dessutom en flaska vin som skall delas under kvällarna, man måste ju ha lite roligt också... All work and no play ni vet...


Så vill ni mig något får ni hojta högt.

Ja, självklart packas datorn med men hur mycket jag hinner med att skriva ja se det vet jag inte... men någon liten rad blir det nog... jag kan ju inte låta er sitta själva hela helgen när jag är ute och svirar   .


See yá soon.


Puss   





Av Zophie - 30 september 2011 11:30

Denna veckan har jag har gjort det.


Denna veckan har jag tagit telefonen, slagit de rätta siffrorna och kommit fram.


Jag har kommit fram till biljettcentrum och beställt.


Jag har beställt tre biljetter till en av mina favoritartister.


Jag har beställt tre biljetter till favoritartisten Jill Johnson i Halmstad den 30 mars.


OCH jag beställde biljetter LÄNGST FRAM.


Så är ni nyfikna på vem jag är, om ni nu inte vet det, så vet ni vart ni kan hitta mig då.


Och om ni undrar varför jag gjorde det så kan jag bara säga:


Because I´m worth it :D


Puss   


Presentation


Kvinna i sina bästa år. Filosof som filosoferar och funderar på finurligheter och fantasier och allt annat mellan himmel och jord.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Gastboken:)

Bloggträffbloggisar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kuligheter:)

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards