filoZophie

Alla inlägg den 1 oktober 2011

Av Zophie - 1 oktober 2011 11:00

Jag har bestämt mig.

Det är faktiskt en utbildning jag ska på i helgen vilket med stor sannolikhet innebär att det blir en massa skrivande och föreläsningar och då känner jag att jag inte vill ta med mig datorn faktiskt...


Så det blir inget blogginlägg i helgen...


Fast rent tekniskt postar jag detta inlägg i morgon och då är det lördag så rent tekniskt så blir det ju ett inlägg ändå...

Hänger ni med?! Tja även här är förvirringen total...


Ja, jag får väl bjuda på den då, ett litet inlägg kan ju detta räknas som. Och när jag ändå är på det så undrar jag om ni inte tycker att jag är ovanligt duktig på att skriva en ganska lång text om ingenting?


Om man ser till vad jag skrivit hittills här så har jag ju inte skrivit så mycket om något egentligen. Jag har ju bara skrivit blaha blaha....


Jag vann faktiskt en skrivartävling i skolan en gång där vi oförberett skulle skriva en uppsats på fem sidor om valfritt ämne. Jag skrev en uppsats på fem sidor om hur svårt det var att skriva en oförberedd uppsats på fem sidor.


That´s me   


Puss   

Presentation


Kvinna i sina bästa år. Filosof som filosoferar och funderar på finurligheter och fantasier och allt annat mellan himmel och jord.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Gastboken:)

Bloggträffbloggisar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kuligheter:)

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards