filoZophie

Alla inlägg den 2 oktober 2011

Av Zophie - 2 oktober 2011 13:30

Jo men visst är det så.

Söndag och idag kommer jag hem från utbildningen jag varit på i Örebro. Mänskliga rättigheter har stått på schemat hela helgen och jag är säkert jätte- engagerad nu med massor av nya inputs och funderingar. Mycket kommer säkert speglas här på bloggen så småningom.


Jag skriver ju detta redan på fredagen så skulle något behöva uppdateras gällande utbidning, intryck eller annat så får jag fixa det på måndag eftersom vår buss inte ankommer vår hemstad förrän midnatt på söndag och då hinner jag nog inte rätta en massa...


Jag hoppas och tror att jag har haft trevligt och att det varit en riktigt rolig och givande utbildning. Ska försöka ta lite bilder också som jag kanske kan lägga upp här. Inte för att jag tror att det kommer bli så mycket egentid på utbildningen, vi ska gå från 9.30-18 på lördagen och sedan mellan 9.30 - 16 på söndagen... Tufft men intressant och som sagt, jag kommer nog ha en hel del att berätta och delge er sedan.


Men just nu ska jag gosa lite med mina killar innan jag åker för som nämnt är det ju fortfarande fredag idag... fast det är söndag... fast det är ... förvirrande va *skrattar*.


Det löser sig säkert och även om det kan vara förvirrande så gillar jag att man kan skriva och posta inlägg i förväg...


Men nu är det GOSTIME!!!!


Puss   

Presentation


Kvinna i sina bästa år. Filosof som filosoferar och funderar på finurligheter och fantasier och allt annat mellan himmel och jord.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Gastboken:)

Bloggträffbloggisar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kuligheter:)

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards