filoZophie

Alla inlägg den 4 oktober 2011

Av Zophie - 4 oktober 2011 14:08

Igår fick min syster sin födelsedagspresent.

Jo, hon fyller visserligen år i februari men hon fick en bio och middag tillsammasn med mig och nu var första gången vi verkligen fick till det båda två tidsmässigt.

Vi bestämde oss för att se filmen Niceville eller The Help som den egentligen heter och jag kan bara konstatera att har ni inte redan sett den så gå och gör det.

Läs mer här.

Se här...


Jag kan ärligt säga att det var en helt fantastisk film. Jag som alltid älskat Stekta gröna tomater blev lika förtjust i denna. Jag skrattade, grät, blev arg och förtvivlad. Hela den mänskliga känsloregistret får utlopp i denna filmen och jag är så glad att jag såg den, boken skall dessutom ABSOLUT läsas.

När bion var slut avslutades kvällen med lite god mat på en av stadens krogar och jag kan bara ge film, mat och sällskap fem stora hjärtan av fem.


Så har ni inget speciellt för er i helgen så vet ni vad ni kan göra.


Puss   


Presentation


Kvinna i sina bästa år. Filosof som filosoferar och funderar på finurligheter och fantasier och allt annat mellan himmel och jord.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Gastboken:)

Bloggträffbloggisar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kuligheter:)

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards