filoZophie

Alla inlägg den 19 oktober 2011

Av Zophie - 19 oktober 2011 17:56

Nu är det snart dags och alla i familjen väntar med spänning. Morgondagen bjuder nämligen på slutbesiktning på vårt nya hus  . Ja vi kommer ju inte kunna flytta in från och med i morgon, det fungerar ju inte så... tyvärr. Nej, det är besiktning sedan har vår husleverantör två veckor på sig att åtgärda eventuella fel eller sådant som helt enkelt inte hunnits med vilket innebär att det om två veckor är överlåtande besiktning och DÅ är tanken att vi ska få nycklarna. Nu har vi varit så sjyssta så att vi har accepterat att hustillverkaren ska få ha två visningar på huset och den ena ligger faktiskt den 6 november. Detta har inneburit att vi accepterat att inte ta över huset innan dess men på måndagen den 7´de november körs de första kartongerna till huset.

Jag lovar er att ta med kameran i morgon för då ska det ju vara undanröjt och klart i mesta möjliga mån och då ska jag fota lite och kanske dyler ett eller annat kort upp här på bloggen.


Men nu väntar mat till mina små troll dessutom är det bråk och kiv mellan dem så tills vidare måste jag kila...


Puss   

Presentation


Kvinna i sina bästa år. Filosof som filosoferar och funderar på finurligheter och fantasier och allt annat mellan himmel och jord.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Gastboken:)

Bloggträffbloggisar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kuligheter:)

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards