filoZophie

Alla inlägg den 24 oktober 2011

Av Zophie - 24 oktober 2011 17:01

Jag är trött idag så vi kör en liten dagens...


Dagens känsla:

Tyvärr illamående, vet inte om jag ätit något eller vad men jag mår inte bra idag   


Dagens tanke:

Beslutsfattande... Ska jag eller ska jag inte nu när förutsättningarna förändrats


Dagens längtan:

Hösten kommer och med den kommer även kylan, därför går dagens längtan till Turkiet med sol, värme, bad och fantastisk service. Förhoppningsvis blir det en tripp till i maj men man vet aldrig... Jag lever på minnena just nu.


Dagens middag:

En mustig höstgryta står på menyn och självklart skall svärmor bjudas in.


Dagens äktenskapliga råd:

Kommunikation är nyckeln till all form av bra relationer... Och även ett husbygge kan faktiskt svetsa familjen samman. Nu längtar vi alla tills vi får flytta in...


Dagens fy skäms:

På mig för att det inte blev något inlägg igår men även för att fantasin tryter idag och jag gör det enkelt för mig med en dagens...


Dagens måste:

Lista upp allt och alla jag måste ringa i morgon då jag inte gjorde det idag eftersom jag inte mått bra


Men nu blir det middag...


Puss   


Presentation


Kvinna i sina bästa år. Filosof som filosoferar och funderar på finurligheter och fantasier och allt annat mellan himmel och jord.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Gastboken:)

Bloggträffbloggisar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kuligheter:)

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards