filoZophie

Alla inlägg den 28 oktober 2011

Av Zophie - 28 oktober 2011 10:25

Japp då blev det inget inlägg i går då...

Tacka Bloggplatsen för det.

Sedan jag skrev mitt sista inlägg i förrgår har jag helt enkelt inte kommit in här.

Vet inte vart problemet har varit men jag har i alla fall inte blivit insläppt.

Sådant gör mig ARG   

Är det fler än jag som har haft problem?

Eller är det bara mig som bloggplatsen har totalmobbat?


*Andas in, andas ut*


Så ja, nu har jag lugnat ner mig.

Vad jag ville skriva igår var i alla fall att jag hade varit ute på promenad med min nya kamera. Ja, den är ju egentligen inte ny eftersom  jag haft den i någon månad drygt men jag har inte använt den innan liksom. Och den är ju inte ny i den bemärkelsen heller då jag faktiskt köpte den begagnad men den är i skick som ny måste jag säga.

I går blev det en lång promenad och kameran fick följa med och jag måste säga att jag blev ganska nöjd med resultatet. Den har många fina och krångliga inställningar som jag inte lärt mig ännu så gårdagens bilder blev tagna på auto-effekten men de blev bra ändå och jag är toknöjd och ser fram mot vad jag kommer kunna göra med bilderna när jag väl kan kameran.

Kameran är av modell Nikon Coolpix SX120is, är det någon av er som har erfarenhet och tips så tas dem gärna emot.


Såhär blev ett par av gårdagens bilder tagna i sol och dis...


         


Jag tycker att det var helt ok bilder med tanke på förhållandena... Soligt, disigt och en ovan fotograf bakom linsen :)

Vad tycker ni?!


Puss    

Presentation


Kvinna i sina bästa år. Filosof som filosoferar och funderar på finurligheter och fantasier och allt annat mellan himmel och jord.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Gastboken:)

Bloggträffbloggisar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kuligheter:)

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards