filoZophie

Alla inlägg den 6 november 2011

Av Zophie - 6 november 2011 20:40

Hejsan alla glada.

I går blev det inget inlägg man jag hade bättre saker för mig.

Bättre saker = Umgås med min LaMor och min älskade syster, laga tapas, dricka gott vin och snacka väldigt mycket om allt och inget. Detta var en av de bästa kvällarna jag haft på länge och det var riktigt mysigt att få umgås på det sättet tillsammans med mina familjekvinnor. Att gårdagen blev så otroligt lyckad gör att jag verkligen ser fram ännu mer mot den lilla minispa-weekenden vi ska ha tillsammans den 25 november... Längtar...


Idag har vi även haft visning på vårt hus. Det var en hel del människor som kom och gick under de fyra timmarna som visningen pågick och även om vi inte var där hela tiden (det var ju hussäljarnas jobb) så passerade det mycket trevliga människor genom vår ytterdörr idag. Jag hoppas verkligen att någon av dem kommer bygga ett eget VarbergsHus en vacker dag, de som gör det kommer inte att ångra sig. Vi har varit otroligt nöjda hela vägen  med dem och vi har även haft en hel del byggare som kommit och gott och som sagt att det är ett av de rejälaste hus de byggt på bra länge. Det känns så skönt att få höra det och det bådar ju även gott inför framtiden. Den andra november ska vi ha en liten avslutningsfest för "jobbarna" som arbetat fram vårt drömhus och det ska bli riktigt roligt att få visa dem hur mycket vi uppskattat deras insats. Massor med smörgåstårta skall det bjudas på och så lite öl eller alkoholfritt beroende på hur de vill göra. Detta ser vi nu fram mot.


Nu är det bara fem dagar kvar innan själva överlämnandet av huset och på fredag skall det bli så roligt att få nycklarna och börja planera för vår inflyttning den trettonde november. Jag längtar, det gör vi allihop.


Puss   

Presentation


Kvinna i sina bästa år. Filosof som filosoferar och funderar på finurligheter och fantasier och allt annat mellan himmel och jord.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Gastboken:)

Bloggträffbloggisar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kuligheter:)

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards