filoZophie

Alla inlägg den 16 november 2011

Av Zophie - 16 november 2011 22:14

Idag sänder jag en oerhört tacksam tanke till min älskade papps. Han har under dagen hjälpt mig med att handla rullgardiner, gardinstänger och beslag och att sätta upp en del av dem dessutom. Han kommer även in i morgon och skall sätta upp det som inte hanns med i dag och sedan hjälper han mig med pojkarna en stund då jag ska iväg på hallaballojs med min kära mor.

Ja, jag fick faktiskt en upplevelse av mina föräldrar i födelsedagspresent i juni och nu är det dags att casha in. Det ska bli urskönt att komma iväg på lite roligheter och få lite mystid med min kära mamms samtidigt som jag vet att mina små troll kommer älska att få lite mystid med sin morfar.


Upplevelsen jag fick är av det kulturella slaget och faktiskt en gammal dröm som går i uppfyllelse men mer om detta kommer nog i morgon ;)


Annars är det mest packa upp och röja som gäller fortfarande. Vi ska ha gäster på lördag så jag hoppas verkligen att vi får undan så mycket som möjligt tills dess men det ska nog gå. Problemet jag har, som jag känner det nu, är nog mest att vi inte riktigt har alla möbler ännu. Vi har en hel del som vi skall handla och komplettera med och det är lite svårt att till exempel sätta in böcker i bokhyllor som inte finns eller lägga in papper och annat i skrivbord som inte existerar i hemmet ännu...


Men men, lite i taget så blir det nog ett helt hem av detta med.


Nu tänker jag krypa till kojs och tills nästa gång söger jag bara...


Puss   

Presentation


Kvinna i sina bästa år. Filosof som filosoferar och funderar på finurligheter och fantasier och allt annat mellan himmel och jord.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Gastboken:)

Bloggträffbloggisar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kuligheter:)

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards