filoZophie

Alla inlägg den 22 november 2011

Av Zophie - 22 november 2011 21:47

Jag blir lite förundrad ibland, över vilken skit som faktiskt sänds på tv i bland.

Just nu sitter jag och kollar på Dr. House, min favoritläkare, men i reklampausen slår jag över till treán och hamnar i något som kallas värsta pojkvänsakademin och det enda jag kan säga är "ren skit". Mulliga mansgrisar med, bitvis, otroligt taskig inställning och attityd och deras fruktanslöst mesiga och naiva flickvänner ska "göra upp" om vem som utvecklas mest som par under x- antal veckor... Jag begriper inte ett skit, vart är världen på väg om man kan köra detta på bästa sändningstid?! Nej, jag håller mig till mina favoriter såsom The Mentalist, Criminal minds och självfallet den gode Dr. House.

Och nu ska det tändas en brasa, ätas lite glass och sedan ska jag knoppa men tills nästa gång...

This is how I feel.... ganska mycket just nu ;)

Have fun:

Rose is Rose


Puss   

Presentation


Kvinna i sina bästa år. Filosof som filosoferar och funderar på finurligheter och fantasier och allt annat mellan himmel och jord.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Gastboken:)

Bloggträffbloggisar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kuligheter:)

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards