filoZophie

Alla inlägg den 24 november 2011

Av Zophie - 24 november 2011 00:04

Jag nu är jag ju där igen... och irriterar mig över folket som lägger ut sina bloggar i rampljuset. Min förundran denna gången gäller alla dessa människor som fiskar efter kommentarer. Jag begriper inte riktigt hur man tänker där om jag ska vara ärlig. "Besök mig och lämna ett avtryck", "Lämna gärna en kommentar eller ställ en fråga". Alltså vad menar man här???

Jag bara undrar???

Vad är det man vill att jag ska titta in och säga?

Vilka frågor är det man vill att jag ska ställa?

Jag tänker mig något i stil med "Tjenare, tittade in på din blogg och tycker i ärlighetens namn att du borde gå om din klass ett år... eller varför inte börja om helt med tanke på hur du behandlar vårt svenska språk"

Eller vi kan köra en klassiker " Ärligt du, lägg ner"

Vilka frågor man ska ställa menar de?

"Jo jag undrar om du föredrar analt eller vaginalt samlag" eller kanske "Vad anser du att vi i sverige står när det gäller den ekonomiska krisen i europa"


Jag vill gärna tro att vi vuxna människor, som har normala liv med jobb, familj och blogg, någonstans inte är ute efter billiga trix för att få fler läsare. Jag vill gärna tro att de som fiskar efter läsare på detta sättet är "blondinbellawannabe´s" som endast ser bloggen som vägen till ett framgångsrikt kändisliv.

Jag vägrar tro att vi andra normala människor, som lever i den verkliga världen "utanför Sundbyberg där jag bor", bryr oss om hur många som läser våra bloggar. Jag vill verkligen tro att vi skriver för vår egen skull, för att ventilera våra egna åsikter och för att kanske få lite respons på det vi skriver av andra VUXNA människor som även de lever i en verklig verklighet.

Jag vill gärna tro allt detta... men jag vet ju ärligt talat inte...

Vad säger ni?


xxx´s and ooo´s   

Presentation


Kvinna i sina bästa år. Filosof som filosoferar och funderar på finurligheter och fantasier och allt annat mellan himmel och jord.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Gastboken:)

Bloggträffbloggisar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kuligheter:)

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards