filoZophie

Alla inlägg den 4 december 2011

Av Zophie - 4 december 2011 13:19

Tja, vad ska man säga?!

Fredagen kom och gick och den blev otroligt lyckad. Ni som hängt med ett tag vet nog att vi hade byggarna här i fredags. Vi bjöd på smörgåstårta och dricka lite som tack för att de gjort ett riktigt bra jobb med vårt hus och vi ville visa dem vår uppskattning liksom. Det var nog närmare 20 personer som kom och gick under dagen och alla var verkligen glada och tacksamma över att vi visade att VI var tacksamma och glada över det jobb de lagt ner på bårt drömhus. Alla tyckte att det var trevligt och de uppskattade smörgåstårtorna...

Men trots att de åt som... tja... byggare ;) så blev det en hel del smörgåstårta över. Så nu sitter jag här och har käkat smörgåstårta till frukost och lunch i tre dagar... jag börjar bli lite trött på det om jag ska vara riktig ärlig... är det någon som är sugen på lite smörgåstårta så var så goda   .


Gårdagen bjöd på vinkväll. Meningen var att två av mina vänner skulle bjudas på mat och vin men en av dem dök inte upp på grund av olika anledningar så det blev desto mer vin till oss andra och därför mår jag som jag förtjänar idag... Men vad då, man lever bara en gång...


Så på det hela taget kan jag nog konstatera att helgen som gått varit mycket lyckad. Och bara för att jag kan ska jag gå och lägga mig en liten stund till och njuta av lugnet innan de små trollen återvänder till hemmet efter att  ha tillbringat hela helgen hos mormor och morfar... För det lär inte bli en lugn stund efter att de kommit hem...

som sig bör förstås...


Puss   

Presentation


Kvinna i sina bästa år. Filosof som filosoferar och funderar på finurligheter och fantasier och allt annat mellan himmel och jord.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Gastboken:)

Bloggträffbloggisar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kuligheter:)

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards