filoZophie

Alla inlägg den 5 december 2011

Av Zophie - 5 december 2011 21:03

Nej nu var det banne mig ett tag sedan jag lovebombade något så nu är det dags. Dagens lovebombing får nog gå i samma anda som förra gången. Ni som minns kommer ihåg att jag förra gången lovebombade gympan och idag måste jag nog Lovebomba min gympa lärare Anja. I flera år har jag varit så anti träning man bara kan vara, den obotlige soffpotatisen men när jag gick på min gympa, träffade Anja och blev gympafrälst så förändrades hela mitt tankesätt.

Anja är stöttande, peppande och låter oss deltagare komma till tals. Hon är full av liv, har en underbar humor och är också fantastiskt engagerad. Hade det inte varit för Anja så hade inte gympan varit lika rolig som den faktiskt är.

Idag hade vi avslutning och då vart det bestämt att vi skulle köra Zumba. Efter ett ganska ovant, tufft men roligt pass satte vi oss och fikade och pratade lite. Det är så mysigt att träna nu och att få träffa de andra deltagarna och köra på. Det känns som en liten gympafamilj när man tar sig till träningen och mycket av det är Anjas förtjänst, hon är som en stor varm famn som håller koll på sina adepter.

Ja, jag trivs så bra på min gympa och har inga planer på att sluta i första taget. Det enda jobbiga är att det bara är ett par gånger kvar nu sedan är det juluppehåll :( *Buhuuuuu*


Men julen går fort och snart tar Anja oss under sina vingar igen och leder oss in på de rätta banorna efter julens frestelser... Det ser jag redan fram mot.


Så lovebombingen denna veckan går till vår Anja, the gympaqueen.


Puss   

Presentation


Kvinna i sina bästa år. Filosof som filosoferar och funderar på finurligheter och fantasier och allt annat mellan himmel och jord.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Gastboken:)

Bloggträffbloggisar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kuligheter:)

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards