filoZophie

Alla inlägg den 16 januari 2012

Av Zophie - 16 januari 2012 21:31

Tja, det är väl en av de få fraser jag kan på Spanska?! och nej, jag menar inget speciellt med det.

Jag menar bara att jag är trött och hjärnan går på högvarv. Jag har ju ÄNTLIGEN tränat idag!

Efter ett på tok för långt juluppehåll var det så dags idag igen och det var både välkommet och efterlängtat.

Visst fick man en liten chock, hela passet var utbytt med ny musik och nya mooves men det var kul, lika kul som det var förra terminen. Vi har dessutom haft en rekryteringskampanj och den verkar slagit väl ut eftersom hela salen nästan var full av nya förväntansfulla deltagare. Roligt, riktigt roligt :D


Liiiiite frustrerande bara att när man väl lärt sig de gamla rutinerna så har ledaren bytt ut dem... Jisses... Men den stora fördelen är ju att ALLA såg lika roliga ut eftersom INGEN kunde de nya stegen.

Dessutom fick jag sällskap av en dagismamma vilket var mycket trevligt. Vi har väldigt mycket att prata om och är ganska lika så jag hoppas verkligen att hon tyckte det var lika roligt som jag tycker så att hon stannar och vi kan träna och umgås lite mer...


Men just nu ska jag sätta mig ner i soffan och bara ta det lugnt och se fram mot den fantastiska träningvärken som kommer smyga sig på mig... I see you...


Puss   

Presentation


Kvinna i sina bästa år. Filosof som filosoferar och funderar på finurligheter och fantasier och allt annat mellan himmel och jord.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Gastboken:)

Bloggträffbloggisar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kuligheter:)

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards