filoZophie

Alla inlägg den 23 januari 2012

Av Zophie - 23 januari 2012 12:11

Hejsan alla glada människor :D

Idag kommer jag med stora nyheter.

Det är bokat en bloggträff på Lögnäs gård i Halland den 26-27 maj. Den ytterst coola bloggerskan som håller i detta är Missvivi, ni kan läsa mer HÄR.

Det är dock ytterst viktigt att de som verkligen är intresserade anmäler sig så snart som möjligt och det gör man självklart hos Missvivi eller så kan man även anmäla sig här hos mig.

Jag vet ju att det finns en hel del av mina bloggvänner som JAG skulle vilja träffa i verkliga livet, hur många av er skulle vilja träffa mig? Hur många vet egentligen ens vem jag är ;P


All info om priser, tider och annat ligger på länken hos Missvivi, är det någon som undrar över något speciellt så kan ni även fråga mig så återkommer jag med ett svar så snart jag kan.


Så, hur många blir vi då???

Det är svårt att svara på men det är en hel del som anmält intresse men som alla vet är steget från intresse till att verkligen göra det ganska långt ibland. Det är dock 25 platser bokade till oss och jag hade hoppats att någon av MINA goa bloggare hade haft möjligheten att komma, så vi hade haft möjligheten att lära känna varandra bättre. Lite lantluft, lite vin och god mat bäddar ju för en total succé kan man väl säga.


Så vad väntar ni på???

Sätt igång och anmäl er;)


Puss   

Presentation


Kvinna i sina bästa år. Filosof som filosoferar och funderar på finurligheter och fantasier och allt annat mellan himmel och jord.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Gastboken:)

Bloggträffbloggisar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kuligheter:)

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards