filoZophie

Direktlänk till inlägg 1 februari 2012

The Bitch is back!

Av Zophie - 1 februari 2012 18:32

Ja, då var jag där igen... och irriterar mig på saker jag inte borde   .

Återigen ska jag faktiskt gnälla på en hel del människor därute i allmänhet.

Jag har på senare tid fått en del nya bloggisar och jag tycker att det är jätteroligt. Men det är alltid kul att hitta nya läsvärda bloggar också och då får jag ju  ibland infallet att kolla i Rampljuset. Och här och nu ger jag er alla ett högtidligt löfte: JAG SKA ALDRIG ALDRIG ALDRIG ALDRIG MER kolla in bloggar i Rampljuset.

Jag skulle klicka på en blogg som dök upp och såg liiiite intressant ut och tydligen bytte de precis när jag klickade så jag hamnade, ärligt talat, på världens sämsta skitblogg. Jag kollade lite lite men klickade sedan mig därifrån snabbare än kvickt. Då skulle jag klicka in mig på den där bloggen som var avsikten från första början och när den så dyker upp så klickar jag på den... och den byter precis igen... hur snabbt som helst... och tror ni inte att jag hamnar på SAMMA

J-LA SKITBLOGG IGEN!!! Tydligen har personen som skriver skitbloggen lagt in fler Rampljus-inlägg. *GAAAAAAAAAA*


Jag förstår att man har en blogg för att skriva av sig, för att få ur sig vissa saker som man kanske inte vill eller känner att man kan prata med andra människor om. Jag begriper att man kanske kan ha svårt att ibland förmedla vad det är man vill ha sagt. Jag inser att inte alla kan vara lika perfekta som jag   , nej skämt åsido,  men jag förstår att det ibland kan bli både fel och tokigt, det blir det ju för mig med, men jag lovar och svär att bloggen jag hamnade på var en ren och skär skitblogg.


Jag trodde i min enfald att man skrev blogg för att man ville SÄGA vissa saker, hade något att undra över eller tänka på? Jag trodde att tanken med en blogg var att fylla den med tankar och funderingar som man har?

HUR kan man då ägna två, tre, fem och fler inlägg åt att konstatera att "Hanna Melin är en 7kt cool tjej, jag känner inte dej ock det få vi ändra på"... Jag skojar inte.... Det var mer än FEM sådana inlägg... om OLIKA personer... som var "7kt coola"...


Jag undrar i mitt upproriska sinne om personen i fråga någonsin hört talas om ordspråket "Har du inget vettigt att säga så säg inget alls". Och jag kan bara konstatera att personen som skrivit dessa "7kt coola" inläggen borde hålla sin käft för att aldrig mer öppna den.


Jepp, den åsikten bjuder jag på, so shoot me!


xo xo/The Bitch

 
 
Anna

Anna

2 februari 2012 11:18

Hahaha, har just ett inlägg som nästan bara är till dej, tror det kan passa dej som handsken!:)))

Kramen

http://anna-den enda bloggdrottningen

Zophie

2 februari 2012 13:51

Spännande, jag piper iväg och kollar direkt :D
kramis

 
Vivi

Vivi

2 februari 2012 15:28

Ha ha ha , ord och inga visor, som vanligt ;P
Hur känns det nu , bara någon dag innan ni åker ? Hur är det med bihålorna ? Har ni allt ni behöver ?
Kramar

http://www.missvivis.se

Zophie

2 februari 2012 17:05

Har glömt kloklippare men antar att det inte är akut :/ vad var det förresten för sand ni använde? Kunde inte komma på det så det fick bli vad det blev när vi handlade idag men nu är vi i stort sett klara :)
Snart snart.
Puss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zophie - 21 april 2020 17:12

Here´s Zophie…. Hej bloggen, det var ett tag sedan. Var har jag varit, vad har jag gjort och varför övergav jag dig?! Relevanta frågor och ska jag vara ärlig måste jag säga att jag inte har något riktigt bra svar. Jag kan delvis förklara...

Av Zophie - 1 maj 2014 22:03

Jaha och hejsan kära bloggen. Sist jag skrev var det september 2013 och det som var tänkt som en nystart av både mig, jobb, bloggen och livet i sig blev ett totalt magplask. Tanken var att jag och en kollega skulle starta eget men det sket sig to...

Av Zophie - 9 september 2013 20:49

Jaha, idag var det dags igen. Något som legat i träda under en längre tid var det dags att inviga idag. På darrande ben stapplade jag in och tog plats. Nej, det var inte min första skoldag, det var första träningsdagen på evigheter. Nytt pass...

Av Zophie - 1 september 2013 18:00

Japp, så var det dags för ett litet boktips igen. Idag har vi haft bokbytardag igen och det var lika trevligt som vanligt. Denna gången var vi hos kära LaMor och bytte böcker. Jag hade med mig 5 böcker varav alla nästan var lika bra. En del a...

Av Zophie - 29 augusti 2013 10:19

Jaha, då har det inte blivit bloggat på ett tag igen. Denna gången ställer jag mig helt utanför dock och skyller på Telia, eller Felia som de skulle döpa om sig till. I två veckor nu har vårt nät strulat, jag inte bara nätet utan allt. Ingen tv, ...

Presentation


Kvinna i sina bästa år. Filosof som filosoferar och funderar på finurligheter och fantasier och allt annat mellan himmel och jord.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Gastboken:)

Bloggträffbloggisar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kuligheter:)

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards