filoZophie

Alla inlägg den 11 februari 2012

Av Zophie - 11 februari 2012 14:47

Idag ska vi på kalas :)

Jag gillar verkligen kalas.

Jag tycker att man ska ta alla chanser man får att fira.

Jag tycker man kan fira vad som helst igentligen.

Idag är det lördagen den 11 februari 2012.

Denna dagen, just nu händer bara en enda gång i ditt liv.

Det är väl något att fira ;)


Idag ska vi på kalas till min älskade syster dyster som fyllde år i går.

Det ska bjudas på trerätters med vin och allt men jag tänkte faktiskt att jag skulle köra. Jag har en låsning i en revbensled igen så det är starka smärtstillande som gäller fram till måndag då jag tänkte försöka få akuttid hos min kiropraktor, så då är det inte lämpligt att dricka vin eller hur. Alkohol och smärtstillande hör verkligen inte ihop, det är min åsikt. Därför tänkte jag att jag skulle köra.... även om jag gärna hade tagit ett glas vin tillsammans med min syster.

Men vi har ju ett trevligt bloggevent som kommer upp i maj så det kommer nog fler tillfällen att dricka vin.

För ni har väl anmält er?!

Till bloggträffen?!

Om inte så gör det nu, bara att säga till här men tänk på att anmälan är bindande. För mer utförlig info kollar ni HÄR.


Hoppas jag får se riktigt många av er på träffen.

Om inte hoppas jag i alla fall få se många av er härinne :)


Puss   


Presentation


Kvinna i sina bästa år. Filosof som filosoferar och funderar på finurligheter och fantasier och allt annat mellan himmel och jord.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Gastboken:)

Bloggträffbloggisar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kuligheter:)

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards