filoZophie

Alla inlägg den 20 februari 2012

Av Zophie - 20 februari 2012 17:25

Jo, så är det ju just nu.

Jag känner mig oinspirerad.

Känner inte för att blogga.

Vet inte vad jag ska blogga om.

Blllääääää, är liksom det bästa jag kommer på...

och det är illa.

Men i brist på annat så kan vi ju köra lite Tjuvlyssnat :)


Högstadieskola, Växjö

En gäng tjejer ~14 sitter och diskuterar fetischer.
Tjej 1: Alltså, man kan ju ha fetischer på det mesta.
Tjej 2: Men jag fattar inte riktigt, vad har fetischer med semlor att göra?
Tjej 3: Vad menar du?
Tjej 2: Jo, men det finns väl något som heter Fetischdagen, ni vet den dagen där man ska äta en massa semlor!


Busskur, Fjugesta

Två äldre damer ~75 står och diskuterar vilken dag det är, varav den kommer fram till att det är onsdag.
Dam 1: Man borde göra som Alma, hon kollar vilken dag det är på tidningen när den kommer på morgonen.
Dam 2: Jaha, ja det är ju smart.
Dam 1: Vet du vad hon gör mer?
Dam 2: Nää?
Dam 1: Hon betalar bara för tidningarna en gång i kvartalet, ifall hon skulle dö!
Båda börjar skratta.


Tja, det var allt jag orkade med idag... Jag hoppas snart vara på banan igen.


Puss   

Presentation


Kvinna i sina bästa år. Filosof som filosoferar och funderar på finurligheter och fantasier och allt annat mellan himmel och jord.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Gastboken:)

Bloggträffbloggisar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kuligheter:)

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards