filoZophie

Alla inlägg den 9 mars 2012

Av Zophie - 9 mars 2012 19:24

Jag fick en utmaning av sötaste Missvivi som ni även hittarbland mina länkar !

Ni som känner mig vet ju att jag aldrig backar från en utmaning,

so here we go


Fem saker ni inte visste om mig:


- Jag har hoppat bungyjump två gånger, det blir dock inga fler eftersom jag nu har barn och är vuxen och förståndig

-Jag har spelat fotboll med delar av HBK

-Jag har vunnit en kareoketävling men minns det inte själv

-Jag har varit med i en dateingshow på tv

-Jag har faktiskt gjort ett par saker som jag ångrar... men vilka tänker jag inte avslöja här   


Nu är tanken att jag ska utmana fem personer,

och det får bli dessa härliga bloggare:

Anna

Katarina

Katta

Riesling

Teskedsmamman


Have fun everybody.

Puss   

Presentation


Kvinna i sina bästa år. Filosof som filosoferar och funderar på finurligheter och fantasier och allt annat mellan himmel och jord.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Gastboken:)

Bloggträffbloggisar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kuligheter:)

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards