filoZophie

Alla inlägg den 22 april 2012

Av Zophie - 22 april 2012 10:44

Nu sätter jag ett slutdatum för anmälningarna för bloggträffen,

senast söndagen 22 april vill jag ha er anmälan!

Om ni brukar kommentera hos mig räcker det med en kommentar i detta inlägg,

men ni andra får gärna skicka ett mail på : missvivi@hotmail.se

 

Det känns som om jag måste göra det för att de sista anmälningarna ska trilla in,

jag måste dessutom veta hur många vi blir så jag ska försöka få ihop goodiebags till er.

Om ni vill sponsra eller har förslag på företag som gärna sponsrar

så får ni mer än gärna höra av er ! 


Det kan gå att anmäla sig till träffen även efter den 22ra April,

men jag kan då inte garantera att det finns rum eller goodiebag till er.



Några snabba om bloggträffen....




Plats: Hotell Lögnäs, Skottorp, Halland.


Kostnad: 600-800 kr/person beroende på hur ni vill bo/bor


Ingår: Mat, boende, SPA och trevligt sällskap.



När: Den 26-27 Maj, incheckning är kl.16 men ni kan komma när ni vill från kl.12 och framåt.


Middag serveras dock klockan 17.30 och sedan har vi tillgång till SPA hela kvällen.




Resa: Bil är lättast men åker man tåg kan jag hämta upp kring lunchtid i Halmstad


och i Laholm kan jag hämta er när som fram till kl 15.00




Inför: Innan ni kommer vill jag gärna att ni skickar mig en liten presentation av er själva och/eller er blogg. Jag kommer även maila er om detta efter den 22ra April.


Skriv gärna till mig om ni har speciella önskemål vad det gäller boende eller mat!

DET GÅR ATT ANMÄLA SIG BÅDE HOS MISSVIVI OCH HOS MIG, FILOZOPHIE!!!

 

Jag lovar att detta inte är något ni vill missa, så ta chansen och anmäl er NU.

Jag hoppas vi ses!


Puss   


Presentation


Kvinna i sina bästa år. Filosof som filosoferar och funderar på finurligheter och fantasier och allt annat mellan himmel och jord.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Gastboken:)

Bloggträffbloggisar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kuligheter:)

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards