filoZophie

Alla inlägg den 6 maj 2012

Av Zophie - 6 maj 2012 00:01

Just nu, lördag natt, mot söndag reflekterar jag över hur mycket jag har att se fram mot denna månaden som kommer.


Jag ser verkligen fram mot bloggträffen på härliga Lögnäs-gård i slutet av maj. Det kommer en massa trevligt folk och en speciell person kommer vara där som jag verkligen ser fram mot att äntligen få träffa. Läs mer HÄR.


Jag ser fram mot att få börja jobba igen. Efter två år av "ledighet" känns det kul att få möjlighet att jobba med det jag har utbildning för, nämligen hjälpa folk till en bättre vardag.


Jag ser fram mot att se min son spela de individuella tävlingarna i schack 4:an. Nästa helg går de lokala tävlingarna av stapeln och jag står längst fram, med banderoll och vuvuzeelas och hejar och hurrar. Hur det går får vi se, men spännande blir det, det kan jag garantera.


Jag ser fram mot ett barndop i början av juni. En riktigt efterlängtad liten tös ska döpas och självklart vill jag/vi inte missa detta. En lång resa blir det men roligt kommer vi ha, det vet jag.


Sist men inte minst ser jag fram mot att VD för Svenska Spel ska ringa och berätta att jag vunnit drömvinsten. Jag vet ju inte riktigt när han ringer jag vet bara ATT han ringer. Var, när och hur återstår att se.


Puss   

Presentation


Kvinna i sina bästa år. Filosof som filosoferar och funderar på finurligheter och fantasier och allt annat mellan himmel och jord.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Gastboken:)

Bloggträffbloggisar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kuligheter:)

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards