filoZophie

Direktlänk till inlägg 27 maj 2012

En lyckad bloggträff :)

Av Zophie - 27 maj 2012 20:56

Jepp, så var man då hemkommen från en riktigt härlig övernattning på Lögnäs Gård tillsammans med världens goaste människor.

Jag får väl ärligt avslöja att jag inte hade såååå stora förväntningar mer än att det skulle bli en kul grej, men positivt överraskad blev jag när det visade sig att lördagen blev ett av de trevligaste och roligaste tillfällen jag haft på länge.

Tillsammans med arrangören MissVivi, goaste LifeofJohanna, coolaste Malin, mysigaste Teskedsmamman, härligaste Mia och häftigaste Sojka blev lördagen en klat hit.

Några av dessa underbara bloggare hade med sig sina respektive och dessa var lika trevliga som sina bloggande damer och kvällen blev så otroligt lyckad att det var lite trist att redan dagen efter vara tvungen att säga hej då!


Lördagen började i alla fall med att vi samlades på Lögnäs gård i Halland. Vi började med lite frågesport för att sedan inta en god 2-rätters middag. Efter maten passade vi på att nyttja gårdens spa och sedan blev det snack och prat i kvadrat. Vi lyckades också se slutröstningen av ESC och stort jubel utbröt när Loreen kammade hem poäng efter poäng och när hon stod som klar vinnare visste vårt jubel inga gränser. Kvällen avslutades i den flashiga festvåningen tillsammans med cykelsällskapet som hade abbonerat lokalen och vi dansade och sjöng halva natten.

Idag är man trött men glad och jag har tankat energi så det räcker en halv evighet känns det som.

Jag vill rikta ett STORT TACK till alla medverkande denna härliga dag och jag är så glad att jag fick förmånen att träffa er alla.

Var det någon som sa bilder???

Ok, här kommer några...

           

1. Lögnäs Gård

2. Vårt lilla krypin

3. Festvåningen... under ligger spa-avdelningen

4. Smanskig förrätt

5. God huvudrätt

6. Detaljbild


Tack igen alla för en hälig dag/kväll/natt, jag hoppas verkligen att vi snart ses igen.


Puss   

 
 
Mia

Mia

28 maj 2012 07:52

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeej alldeles underbara människa ♥ så härligt, roligt o mysigt att träffas live och få en person bakom namnet ;-) och go som bara den är du så jag hoppas också att detta inte var sista gången vi sågs!

Kramar i massor från mig o sötörat!

http://fredthevov.blogg.se

Zophie

28 maj 2012 16:17

Goaste och härligaste kvinna/tjej. Det var defenitivt inte sista gången vi sågs, jag hoppas bara att det inte dröjer ett helt år innan man får njuta av både ditt och "sötörats" sällskap igen.
Puss på dig

 
♥ Sojka ♥

♥ Sojka ♥

28 maj 2012 10:39

Hej! Vad skoj att äntligen hitta in i din blogg! :)

Tack för en trevlig kväll och hoppas vi ses snart igen! Det måste ju göras om helt klart! :)

Kram!♥

http://www.sojkasframtid.se

Zophie

28 maj 2012 16:15

Tack själv, visst blev kvällen en riktig hit och det gör jag mer än gärna om... men vi ska inte behöva vänta ett helt år tills nästa gång va;)
Kramen

 
Teskedsmamman

Teskedsmamman

28 maj 2012 16:08

Men visst blev det MYCKET bättre än vad man trodde från innan? Eller så kanske man bara satte förhoppningarna lågt för att det skulle bli suveränt oavsett ;)

Tack tackar dig för att du fick med mig!!!!

http://www.teskedsmamman.se

Zophie

28 maj 2012 16:14

Så roligt att du följde med vännen. Riktigt kul att få "vuxenträffas" och det får bli fler gånger :)
Kram

 
Johanna

Johanna

28 maj 2012 17:57

Ja det var verkligen toppen! Hoppas med vi ses igen snart! kram

http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Zophie

28 maj 2012 21:04

Det hoppas jag verkligen. Tyckte så mycket om er allihopa

 
trollet

trollet

28 maj 2012 21:14

Hej! Kikar in via vivvi då jag är nyfiken på bloggträffen som jag så gärna ville gå på... Låter som ni hade det fantastiskt!!=))

http://www.lchftrollet.blogg.se

Zophie

28 maj 2012 22:21

Hejsan.
Vi hade verkligen så superkul och helmysigt. Detta är något som kommer göras om... snart snart om jag får bestämma. Det är bara att hänga på ;)
Kram

 
Cecilia

Cecilia

29 maj 2012 18:40

Gud vad god den sista maten såg ut. :) Synd jag missade bloggträffen märker jag ;)

http://www.ceciliadarling.se

Zophie

29 maj 2012 21:00

Yepp, det var gott... Din förlust ;) Men det kommer fler tillfällen... kanske redan till hösten :D

 
kaffehörnan

kaffehörnan

30 maj 2012 00:11

underbar träff

http://www.kaffehornan.se

Zophie

30 maj 2012 16:01

Det var det.
Välkommen att hänga på nästa gång :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zophie - 21 april 2020 17:12

Here´s Zophie…. Hej bloggen, det var ett tag sedan. Var har jag varit, vad har jag gjort och varför övergav jag dig?! Relevanta frågor och ska jag vara ärlig måste jag säga att jag inte har något riktigt bra svar. Jag kan delvis förklara...

Av Zophie - 1 maj 2014 22:03

Jaha och hejsan kära bloggen. Sist jag skrev var det september 2013 och det som var tänkt som en nystart av både mig, jobb, bloggen och livet i sig blev ett totalt magplask. Tanken var att jag och en kollega skulle starta eget men det sket sig to...

Av Zophie - 9 september 2013 20:49

Jaha, idag var det dags igen. Något som legat i träda under en längre tid var det dags att inviga idag. På darrande ben stapplade jag in och tog plats. Nej, det var inte min första skoldag, det var första träningsdagen på evigheter. Nytt pass...

Av Zophie - 1 september 2013 18:00

Japp, så var det dags för ett litet boktips igen. Idag har vi haft bokbytardag igen och det var lika trevligt som vanligt. Denna gången var vi hos kära LaMor och bytte böcker. Jag hade med mig 5 böcker varav alla nästan var lika bra. En del a...

Av Zophie - 29 augusti 2013 10:19

Jaha, då har det inte blivit bloggat på ett tag igen. Denna gången ställer jag mig helt utanför dock och skyller på Telia, eller Felia som de skulle döpa om sig till. I två veckor nu har vårt nät strulat, jag inte bara nätet utan allt. Ingen tv, ...

Presentation


Kvinna i sina bästa år. Filosof som filosoferar och funderar på finurligheter och fantasier och allt annat mellan himmel och jord.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Gastboken:)

Bloggträffbloggisar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kuligheter:)

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards