filoZophie

Alla inlägg den 14 juni 2012

Av Zophie - 14 juni 2012 21:46

... va goá ni är som tänker på mig och min onda rygg.

Jag kan glädja er i allmänhet och mig själv i synnerhet med att det onda snabbt försvann.

Jag har ju en kiropraktor som jag går till med viss regelbundenhet när jag slarvat lite för mycket och hon vet om att jag inte gnäller i första taget, då smärta är något jag lever med i princip dagligen. Så när jag ringer och beklagar mig och ber om en akuttid, ja då fixar hon det, hon är en riktig ängel  .

Hon ringde upp mig och erbjöd mig en tid klockan 19, då hon egentligen slutat men hon vet ju mina problem och tyckte synd om mig.

Sådant gillas starkt och tack vare min allra bästa kiropraktor, Amelie Norlander, är värken idag nästan helt borta.

Nu ska jag verkligen ta tag i detta med träning under sommaren för jag får verkligen inte sacka efter nu när jag i nästan 2 terminer varit så duktig och börjat bygga upp styrka i kroppen.

Undrar om det finns gym som bara har sommarträning?!


I morgon hinns det nog inte med någon träning dock, då vi första har skolavslutning, sedan ska det jobbas lite för att efter det åka och handla lite inför kvällen och lördagen.

I morgon kommer nämligen en vän på besök och medans maken ska kolla fotboll ska hon och jag dricka lite vin.   

På lördagen ska jag dricka ännu mer vin för då fyller jag år och det ser jag fram mot såklart... jag undrar såååååå vad jag får för presenter... OM jag får presenter.

Det brukar ju vara min mor som fixar och trixar med presenterna men hon är ju i det stora landet i väster så vi får väl se om det blir något. Ett presentkort på fotvård står högt på listan och även ett presentkort på Åhléns faktiskt. Jag behöver lite smått och gott och där finns ju det mesta så det kunde vara  bra att ha.


Nej, nu ska jag kojsa men vi ses och hörs väl snart igen.


Puss    

Presentation


Kvinna i sina bästa år. Filosof som filosoferar och funderar på finurligheter och fantasier och allt annat mellan himmel och jord.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Gastboken:)

Bloggträffbloggisar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kuligheter:)

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards