filoZophie

Alla inlägg den 9 juli 2012

Av Zophie - 9 juli 2012 22:10

Ja, jag är ju alltid så trött.

När man inte har jobbat på så länge och helt plötsligt slängs ut i arbetslivet igen med allt vad det medför, ja då blir man lätt trött. Speciellt om man som jag inte har jobbat mer än 7-8 veckor än så länge.

Jag är konstant trött... jämt... alltid... totalt... slut...

det är nog inte konstigt speciellt som jag jobbar med människor som tar mycket energi från mig... fast det får de så gärna... jag älskar mitt jobb och de människor jag har omkring mig, både deltagare och mina kollegor... och nu tror jag att jag har knäckt trötthetskoden... stanna aldrig upp och känn efter!

Det är bara att köra fullt ös medvetslös hela dagen tills du slocknar som ett ljus i sängen klockan 21 typ.


När jag kom hem idag var jag helt inställd på att jag skulle gå och vila en liten stund. Det kom dock saker emellan och sedan gick det av bara farten. In till stan, hämta ena trollungen, iväg med goda vänner till restaurang, hem till dem efter på en kaffe och en kopp thé, hem igen och natta barnen, ner vid datorn och skriv ett inlägg... och där någonstans befinner jag mig nu. För att inte tappa fokus har jag planerat in en lika hektisk dag i morgon igen, fylld från morgon till kväll...


Jag vet inte om det funkar eller hur länge det håller men det är väl lika bra att testa och se. Det verkar ju som om den bästa boten mot trötthet är att hålla igång hela tiden.

Dessutom innehåller en av aktiviteterna i morgon lite shopping och det blir man väl alltid pigg av ;)


Puss   

Presentation


Kvinna i sina bästa år. Filosof som filosoferar och funderar på finurligheter och fantasier och allt annat mellan himmel och jord.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Gastboken:)

Bloggträffbloggisar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kuligheter:)

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards