filoZophie

Alla inlägg den 24 oktober 2012

Av Zophie - 24 oktober 2012 16:00

Jaha, då har vi haft utbildning på jobbet då.

Det som från början var en utbildning i Stockholm mellan klockan 10-16 blev istället en utbildning i min hemstad i västra Sverige i ungefär en halv timme... Vad hände undrar jag såklart?!


Vi har haft vår marknadsansvarige på plats på kontoret idag och det var så klart oerhört roligt att få träffa honom med tanke på att jag jobbat på mitt jobb i fem månader nu och inte sett skymten av honom tidigare. Det intressanta i kråksången här var att jag var uppbjuden till huvudstaden för utbildning på ett speciellt projekt och den utbildningen var förlagd mellan 10-16. Nu var det så att det var lite långt att åka bara för en utbildning så det bestämdes att han skulle komma ner till oss i stället och så skulle jag få utbildningen på plats i min egen hemstad. Tanken var att jag skulle fått utbildningen idag på förmiddagen och sedan skulle han tagit utbildning i ett par andra projekt, för våra nyanställda kollegor, på eftermiddagen.

Men det blev lite rumphugget kan man säga då han började med att komma trekvart försent, gick igenom våra andra projekt med de nyanställda och kvar blev en liten halvtimme till "mitt" projekt.

Det känns sådär, kan jag meddela.

Dessutom sker rapportering varje måndag klockan 10 och jag vet i ärlighetens namn inte vad det är jag ska rapportera...

Jag får nog sätta mig i helgen och gå igenom lite papper och se om jag inte kan läsa på lite själv.

Projektet jag förväntas jobba med är dock roligt och utmanande och jag ser verkligen fram mot att köra igång så jag tror nog att det kan bli riktigt bra i längden... men lite mer info behövs... om jag så får skaffa den själv...


Dags att börja googla   


Puss   

Presentation


Kvinna i sina bästa år. Filosof som filosoferar och funderar på finurligheter och fantasier och allt annat mellan himmel och jord.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Gastboken:)

Bloggträffbloggisar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kuligheter:)

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards