filoZophie

Alla inlägg den 3 november 2012

Av Zophie - 3 november 2012 11:34

Idag känner jag mig ytterligare bättre och nu måste jag nog snart vara frisk.

Jag är shoppingsugen!

Jepp, så är det. Jag är riktigt shoppingsugen och det måste väl vara ett teckan på att man börjar bli frisk?!

Först ock främst står ett besök på GeKå´s på agendan nästa vecka men redan innan dess skulle jag behöva handla lite. Äldsta trollungen tappade bort sin guldkedja när vi var på Lalandia i somras och nu har försäkringspengarna kommit och det är dags att handla nytt. Det får nog bli en liten tripp till det lokala shoppingcentret i eftermiddag tror jag. Dessutom skulle jag vilja handla ett par nya höstblommor till krukorna på framsidan, de ser lite vissna och dassiga ut så det är nog dags att åtgärda.

utöver det är det nog inte direkt något jag behöver och i ärlighetens namn får vi väl också se vad jag orkar. Bara för att jag är mycket bättre behöver jag ju inte köra slut på mig själv   .

Vad morgondagen bjuder på vet jag inte men något kan vi nog hitta på. En liten enkel tripp till någon lekplats för att ta lite fina kort vore kanske inte helt fel, det närmar ju sig jul och jag tillverkar alltid egna julkort med foton på barnen. Jag vet att man kan ta vilka foton som helst men jag är lite traditionell av mig så jag vill verkligen ha juligt, tomtigt, vitt, rött och guldsilvrigt och så vidare.

Hur gör ni till jul?

Firar ni traditionellt, funkigt, trendigt eller kanske inte alls???

Hade varit spännande att veta hur ni tänker och firar kring jul.


Puss   


Presentation


Kvinna i sina bästa år. Filosof som filosoferar och funderar på finurligheter och fantasier och allt annat mellan himmel och jord.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Gastboken:)

Bloggträffbloggisar

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21
22
23
24 25
26
27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kuligheter:)

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards