filoZophie

Alla inlägg den 22 december 2012

Av Zophie - 22 december 2012 20:00

En liten dagens-lista såhär i de stressigaste av tider kanske?!


Dagens plan:

Att handla det sista av både mat och faktiskt en liten extra julklapp.


Dagens gäst:

Bästa fröken J kommer på besök. Lite mat och mycket vin blir det nog.


Dagens måste:

STRYKA julgardinerna. Jag manglade dem och de blev helt sneda så nu är de omtvättade och måste strykas.


Dagens tanke:

Sluta stressa, glöm alla måsten. Julen kommer likväl ändå och varför inte skippa stressen och måsten och bara njut av närhet, värme, ljus och kärlek!


Dagens längtan:

Snart ett besök på öjn hos älskad söstra mi <3, bara 6 dagar kvar.


Dagens låt:

Mitt i all julmusik bidrar jag med något helt annat, nämligen en av mina favoriter.



Puss   

Presentation


Kvinna i sina bästa år. Filosof som filosoferar och funderar på finurligheter och fantasier och allt annat mellan himmel och jord.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Gastboken:)

Bloggträffbloggisar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10
11 12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kuligheter:)

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards