filoZophie

Alla inlägg den 15 januari 2013

Av Zophie - 15 januari 2013 21:22

Hejsan alla vänner.

Ville bara titta in och tala om att jag kommer ta en liten bloggpaus ett tag framöver.

Jobbet är en anledning. Vi håller på med omorganisationer just nu vilket är ganska jobbigt då vi inte vet hur organisationen kommer se ut i framtiden.

Orken är en annan anledning.

Dessutom har jag skrivit ett par inlägg men när jag ska publicera dem så lägger sidan av vilket gör att hela det skrivna inlägget försvinner och jag får börja om på nytt vilket jag inte riktigt orkar.

Dessutom har jag så fullt upp just nu att jag inte har något riktigt viktigt att säga... Det har inte hindrat mig förrut men just nu känner jag att inspirationen tryter.

Jag önskar er alla en riktigt trevlig vår.

Jag kommer titta in titt som tätt och vem vet... när ni minst av allt anar kanske jag är tillbaka ;)

Kram till er alla goa människor.


Puss   

Presentation


Kvinna i sina bästa år. Filosof som filosoferar och funderar på finurligheter och fantasier och allt annat mellan himmel och jord.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Gastboken:)

Bloggträffbloggisar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kuligheter:)

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards