filoZophie

Alla inlägg den 27 juni 2013

Av Zophie - 27 juni 2013 21:33

Jomensåatte....

Nu var det inte min mening att börja mitt återinträde i bloggvärlden med att ta ett par dagars paus...

Men får man finfrämmande av bästa vännen från den stora Öjn på fel sida den svenska kusten så får man så snällt och villigt ta och prioritera rätt, så det gjorde jag.

Jag prioriterade vin, sällskap, mys, prat, vin och shopping tillsammans med min mest älskade söstra mi <3

Jag hoppas det är ok med er och att ni på intet sätt tar detta personligt, för det var inte menat så...

Men tack för att ni frågar, jo vi har haft några fantastiska dagar där vi tankat upp massor av energi av varandra och det bästa är att vi ses snart igen för vi kommer åka till Öjn om bara två veckor på lite semester och då kör vi en favorit i repris... fast då ska jag öppna datorn, jag lovar... Inspirationen på Öjn kanske ger energi till både ett och två inlägg under de dagarna vi kommer vara där.

Jag lovar som sagt inget men jag skall försöka, bättre än så kan jag inte göra.

I  morgon har jag också ett mycket spännande möte på morgonen, mer om detta kommer vid senare tillfälle och då utlovas en utförlig historia om vad jag gjort under min "bloggfrånvaro".

För tillfället kan jag bara säga att det är härligt att vara tillbaka, jag har aldrig och kommer aldrig, att blogga bara för bloggandets skull. Jag bloggar när jag har något vettigt eller helt ovettigt att säga och så var det bra med det.

Så fridens mina liljor tills nästa gång.

Puss   

Presentation


Kvinna i sina bästa år. Filosof som filosoferar och funderar på finurligheter och fantasier och allt annat mellan himmel och jord.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Gastboken:)

Bloggträffbloggisar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kuligheter:)

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards