filoZophie

Alla inlägg den 12 augusti 2011

Av Zophie - 12 augusti 2011 20:18

Detta tror jag är ganska vanlig och att vi alla någongång drabbas.

Jag har drabbats just nu och därför får ni hålla till godo med:

Egenhändigt snodd från MissVivis:


En liten lista att underhålla er med nu när jag har bloggtorka,

 kopiera gärna men skriv vem ni fått den ifrån.

  


Favoritdjur:  

Lite tråkigt men jag svarar som MissVivis: Katt

Om jag hade varit ett djur:

Ett lodjur hade varit häftigt

Mitt första husdjur:

En hankatt som hette Lisa... nej vi begrep inte att det var en kille... förrän senare

Har du någon tatuering av ett djur:

En delfin      

Har du kläder med djur/djurmönster:

Nope, bannlyst i min garderob.

Ett ovanligt djur du sett:

En vit kamel

Ett djur du skulle vilja ha:

Ett lodjur faktiskt

Ett fantasidjur du skulle vilja se:

Nja, det var svårt men en hippogriff  hade varit häftigt...

Ett konstigt djurnamn:

Min pappa hade en katt som hette Musen 

Ett konstigt djur:

Piggsvin

Ett onödigt djur:

Myggor

Så många olika djur har jag haft:

Under alla mina år har många djur kommit och gått i vårt hus så jag vet inte riktigt... Katt, hund, häst, får, höns, undulater, kaniner, hare och jag bara VET att jag glömt något...

Så många djur är det sammanlagt:

Jisses. Med tanke på hur många katter vi haft går det nog inte att räkna

Är du allergisk:

Jepp. Mot skitsnack.

Mina/mitt nuvarande djur:

Inga direkt förutom dammråttor och mina två troll då    


Ha en trevlig fredag alla.

Puss   

Presentation


Kvinna i sina bästa år. Filosof som filosoferar och funderar på finurligheter och fantasier och allt annat mellan himmel och jord.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Gastboken:)

Bloggträffbloggisar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kuligheter:)

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards